Počet záznamov: 1
Influencer marketing - vplyv influencerov na nákupné rozhodovanie špecifickej cieľovej skupiny
Názov Influencer marketing - vplyv influencerov na nákupné rozhodovanie špecifickej cieľovej skupiny : bakalárska práca Autorské údaje Valéria Hodošiová, školiteľ: Monika Stanková Autor Hodošiová Valéria Ďalší autori Stanková Monika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2020. - 65 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 911859
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 767.1 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1