Počet záznamov: 1  

Percepcie spotrebiteľov na SMS marketing: prípadová štúdia z darčekovej predajni v Hlohovci

  1. Názov Percepcie spotrebiteľov na SMS marketing: prípadová štúdia z darčekovej predajni v Hlohovci
    Autorské údajeFrantišek Križan, Katarína Čuláková, Pavol Kita, Kristína Bilková, Peter Barlík, Petra Hencelová
    Autor Križan František
    Spoluautori Čuláková Katarína
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Bilková Kristína
    Barlík Peter
    Hencelová Petra
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 49, č. 2 (2020), s. 107-120 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X
    PoznámkyAPVV-16-0232. - VEGA 2/0113/19. - KEGA 066UK-4/2020
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing elektronický * telefón mobilný * správanie spotrebiteľa * obchod
    AnotáciaPercepcie spotrebiteľov nakupujúcich na základe reklamnej SMS a zhodnotenie významu prijatej SMS v marketingu predajne. Pilotný výskum SMS marketingu prebiehajúci na príklade darčekovej predajne Papi lokalizovanej v obchodnom centre Viktoria v meste Hlohovec. Mobilný marketing a SMS marketing.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00324-002, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF785.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1