Počet záznamov: 1
Informačné a komunikačné technológie (IKT) v obchode a marketingu
Názov Informačné a komunikačné technológie (IKT) v obchode a marketingu Autorské údaje Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková, Erika Dudáš-Pajerská, Naqibullah Daneshjo Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement X. (2020) : Reviewed Proceeding of Posts from the 10. International Scientific Conference. S. 95-102. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2020 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Duľová Spišáková Emília ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement X.. ISBN 978-80-225-4724-6 Poznámky VEGA 1/0376/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * marketing * spotrebitelia * platby elektronické Anotácia Problematika zavádzania informačných a komunikačných technológií do maloobchodnej činnosti, rovnako ako aj do marketingových aktivít s dôrazom na výkonnosť, ale aj bezpečnosť. Efektívnosť IKT riešení v elektronických odbytových kanáloch, ako aj adaptačné výzvy IKT v podmienkach retailu, čoho súčasťou sú aj online platby v kontexte spotrebiteľského správania. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00377-011, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 644.4 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1