Počet záznamov: 1  

Official Site as a Tool of PR - Company Activities

  1. Názov Official Site as a Tool of PR - Company Activities
    Preklad názvuOficiálne stránky ako nástroj PR - činnosti spoločnosti
    Autorské údajeIgor V. Ponomarenko, Vitaly O. Dovgopiаt
    Autor Ponomarenko Igor V.
    Spoluautori Dovgopiаt Vitaly O.
    Zdrojový dokument Actual Problems of Economics. No. 11 (2019), pp. 123-128. - Kiev : National Academy of Management, 2019. ISSN 1993-6788
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuukrajinčina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá ruch cestovný * kancelárie cestovné * turistika * internet * reklama * vzťahy s verejnosťou * marketing
    AnotáciaVýznam reklamy a public relations (PR) v oblasti cestovného ruchu je neoceniteľný. Zatiaľ čo cieľom reklamy je zvýšiť dopyt a predaj produktu cestovného ruchu, ktorý jednostranne ovplyvňuje cieľové publikum, PR - vzťahy s verejnosťou - sú založené na vzájomnej komunikácii s cieľovým publikom, sledujú dlhodobé ciele a vzťahy s verejnosťou poskytujú cestovným spoločnostiam správny obraz a snahu udržiavať pozitívny vzťah spoločnosti. Internet ako prostriedok predaja turistických produktov je na prvom mieste v modernej spoločnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 11

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF144.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.