Počet záznamov: 1
Gamifikácia v online prostredí, v pandemickom období
Názov Gamifikácia v online prostredí, v pandemickom období Súbežný názov Gamification in the Online Environment, in the Pandemic Period Autorské údaje Peter Schmidt, Jaroslav Kultan Autor Schmidt Peter EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Spoluautori Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : recenzovaný zborník - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. S. 287-293 online. - Bratislava : Letra Edu, 2020 / Čerteková Eva ; AIESA 2020 medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-89962-68-6 Poznámky KEGA 019EU-4/2020 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá školstvo * učitelia * vzdelávanie elektronické * technológie komunikačné * systémy informačné interaktívne * pozornosť aktívna * inovácia * pandémia * koronavírus * gamifikácia Anotácia Hra ako základný prostriedok učenia. Nízke využívanie hier v modernom školstve najmä kvôli vysokému množstvu látky na prebranie a malému priestoru na inovatívne formy vzdelávania. Dôležitosť gamifikácie v čase pandémie a online vzdelávania pre zvýšené udržanie pozornosti žiaka a študenta počas vyučovania oproti prezenčnej forme. Sťažujúce aspekty pri online vyučovaní ako chýbajúci očný kontakt medzi vyučujúcim a študentom. Zapojenie herných prvkov do vyučovacieho procesu pre udržanie pozornosti a záujmu študenta. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00642-033, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 278.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1