Počet záznamov: 1  

Digitalizácia influencer marketingu prostredníctvom informačno-komunikačných technológií

  1. Názov Digitalizácia influencer marketingu prostredníctvom informačno-komunikačných technológií
    Súbežný názovBuying Products through the Internet and the Impact on the Environment
    Autorské údajeMartin Kuchta
    Autor Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. S. 63-70 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4726-0
    PoznámkyVEGA 1/0657/19
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00857-007, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF409 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.