Počet záznamov: 1
Digitalizácia influencer marketingu prostredníctvom informačno-komunikačných technológií
Názov Digitalizácia influencer marketingu prostredníctvom informačno-komunikačných technológií Súbežný názov Buying Products through the Internet and the Impact on the Environment Autorské údaje Martin Kuchta Autor Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. S. 63-70 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4726-0 Poznámky VEGA 1/0657/19 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00857-007, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 409 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1