Počet záznamov: 1  

Economic Activity as a Determinant for Customer Adoption of Social Media Marketing

  1. Názov Economic Activity as a Determinant for Customer Adoption of Social Media Marketing
    Preklad názvuEkonomická aktivita ako determinant pre zákaznícke prijatie marketingu na sociálnych médiách
    Autorské údajeFrantišek Pollák, Peter Markovič
    Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. Vol. 13, no. 7 (2021), pp. 1-12 online. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050
    DOI 10.3390/su13073999
    PoznámkyVEGA 1/0240/20. - VEGA 1/0140/21. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaŠvajčiarsko
    Heslá podnikanie * efektívnosť podnikania * spokojnosť zákazníkov * zodpovednosť * inovácia * marketing * reputácia krajiny
    AnotáciaVplyv formy ekonomickej aktivity zákazníka na mieru akceptácie podnikovej marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach. E-marketing. Sociálny mediálny marketing ako nový štandard propagácie.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00158-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF795.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.