Počet záznamov: 1  

Employer branding ako nástroj zvyšovania atraktivity zamestnávateľa

  1. Názov Employer branding ako nástroj zvyšovania atraktivity zamestnávateľa : bakalárska práca
    Autorské údajeLea Zuzana Krizsanová, školiteľ: Mária Antalová
    Autor Krizsanová Lea Zuzana
    Ďalší autori Antalová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBFNHKSR - Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF
    Korporácia Národohospodárska fakulta EU . Katedra sociálneho rozvoja a práce
    Vydavateľské údajeBratislava, 2021. - 49 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra916736

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.