Počet záznamov: 1  

Influencer marketing a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie vybranej generácie

  1. Názov Influencer marketing a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie vybranej generácie : bakalárska práca
    Autorské údajeKristína Hozáková, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Autor Hozáková Kristína
    Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2021. - 53 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra916879

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha453.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce5.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.