Počet záznamov: 1
Postoj spotrebiteľov a význam dizajnu produktov šetrných k životnému prostrediu
Názov Postoj spotrebiteľov a význam dizajnu produktov šetrných k životnému prostrediu Autorské údaje Petra Garasová, Ľubica Knošková Autor Garasová Petra Spoluautori Knošková Ľubica EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Desire 2. Design and Research in Business : Proceedings of the International Scientific Conference : Desire 2. Design and Research in Business Environment. Pp. 25-31 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Garasová Petra ; Hlavatý Ivan ; Kita Pavol ; Žák Štefan ; Desire 2. Design and Research in Business International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4895-3 Poznámky VEGA 1/0543/18 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá dizajn * produkty * spotrebitelia * ochrana prostredia životného * správanie spotrebiteľa * segmentácia Anotácia Identifikácia významu dizajnu produktov šetrných k životnému prostrediu a špecifikácia spotrebiteľských segmentov vo vzťahu k dizajnu. Spotrebitelia pri nákupe produktov šetrných k životnému prostrediu dbajú na informácie a zloženie produktu, čo tvorí dôležitý základ pri výbere produktov. Spotrebitelia a dôležitosť zodpovedného prístupu k ochrane životného prostredia. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00898-004, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 370.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1