Počet záznamov: 1
Stratégie brand manažmentu ako nástroj budovania značky
Názov Stratégie brand manažmentu ako nástroj budovania značky Súbežný názov Brand Management Strategies as a Brand Building Tool Autorské údaje Marián Čvirik Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 14, č. 1 (2022), s. 16-21 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá manažment strategický * budovanie značky * značky * marketing Anotácia Význam problematiky značiek v modernom marketingu. Charakteristika tvorby stratégií a možná segmentácia. Strategický manažment značky z troch rovín - z pohľadu trhu, zákazníka a podniku. Tvorba a typy značkových stratégií, adaptívne stratégie a značkové normostratégie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00204-003, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 179.8 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1