Počet záznamov: 1  

Lidl se chová odpovědně

  1. Názov Lidl se chová odpovědně
    Autorské údajeTomáš Myler
    Autor Myler Tomáš
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 3 (2022), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá maloobchod * hospodárstvo odpadové * odpad * potraviny * udržateľnosť * plytvanie potravinami
    AnotáciaMinimalizácia odpadu a foodwaste. Odpadové hospodárstvo maloobchodného reťazca Lidl. Stratégia minimalizácie plytvania potravín podľa spoločnosti Lidl v Českej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.