Počet záznamov: 1
Increasing of Customer Satisfaction Quality in Relation to the Assessment of Processes Efficiency - Case Study
Názov Increasing of Customer Satisfaction Quality in Relation to the Assessment of Processes Efficiency - Case Study Preklad názvu Zvyšovanie kvality spokojnosti zákazníkov vo vzťahu k hodnoteniu efektivity procesov - prípadová štúdia Autorské údaje Adriana Csikósová, Mária Janošková, Katarína Čulková Autor Csikósová Adriana Spoluautori Janošková Mária Čulková Katarína Zdrojový dokument Quality – Access to Success. Vol. 19, no. 164 (2018), pp. 55-59. - Bucharest : Romanian Society for Quality Assurance. ISSN 1582-2559 Poznámky VEGA 1/0310/16. - VEGA 1//0651/18. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Rumunsko Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * priemysel * hutníctvo Anotácia Cieľom príspevku je analyzovať spôsob merania spokojnosti zákazníkov vo vzťahu k hodnoteniu výkonnosti procesov v hutníckom podniku. Zahŕňa identifikáciu jeho silných a slabých stránok a spracováva návrhy vplyvu sledovania vybraných ukazovateľov na hodnotenie efektívnosti celého výrobného procesu. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Báza dát ČLÁNKY Archív EPC E18 01202-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 227.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1