Počet záznamov: 1  

Využitie marketingového výskumu v procese budovania značky

  1. Názov Využitie marketingového výskumu v procese budovania značky : diplomová práca
    Autorské údajeTomáš Marhefka, školiteľ: Janka Kopaničová
    Autor Marhefka Tomáš
    Ďalší autori Kopaničová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2024. - 67 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra929368

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha255.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.