Počet záznamov: 1
Využitie marketingového výskumu v procese budovania značky
Názov Využitie marketingového výskumu v procese budovania značky : diplomová práca Autorské údaje Tomáš Marhefka, školiteľ: Janka Kopaničová Autor Marhefka Tomáš Ďalší autori Kopaničová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2024. - 67 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 929368
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 255.5 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.6 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1