Počet záznamov: 1
Na čom záleží? Kľúčové aspekty biznis modelov maloobchodných potravinárskych reťazcov z pohľadu generácie Z na Slovensku
Názov Na čom záleží? Kľúčové aspekty biznis modelov maloobchodných potravinárskych reťazcov z pohľadu generácie Z na Slovensku Súbežný názov What does it Matter? Key Aspects of the Business Models of Retail Food Chains From the Point of View of Generation Z in Slovakia Autorské údaje Marián Čvirik Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. S. 22-30. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024 / Szczyrba Zdeněk ; Siviček Tomáš. ISBN 978-80-223-5826-2 Poznámky VEGA 1/0012/22 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá maloobchod * modely obchodné * rozhodovanie nákupné * zákazníci * potraviny * generácie * štatistika * analýza faktorová * marketing * Slovensko Anotácia Identifikácia a skúmanie kľúčových faktorov, ktoré sú dôležité pri nákupe potravín, ako aj vplyv týchto faktorov na nákupné rozhodovanie generácie Z na Slovensku. V rámci hodnotenia boli využité prvky deskriptívnej štatistiky, ako aj exploračná faktorová analýza (EFA). Výsledky poukazujú na existenciu generických faktorov, na základe ktorých je vhodné vytvárať obchodné modely a vytvárať tak lepšiu hodnotu pre zákazníkov skúmaného segmentu. Z pohľadu praxe výsledky poskytujú návod na to, na aké faktory by sa marketingoví manažéri mali zamerať pri tvorbe svojho obchodného modelu v oblasti maloobchodu s potravinami. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00269-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 266.4 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1