Počet záznamov: 1
The Impact of Chatbots on the Buying Behaviors of Generation Z toward Brands
Názov The Impact of Chatbots on the Buying Behaviors of Generation Z toward Brands Preklad názvu Vplyv chatbotov na nákupné správanie generácie Z voči značkám Autorské údaje Julie Holendova, David Svoboda Autor Holendova Julie Spoluautori Svoboda David Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 27, č. 3 (2024), s. 201-214. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2024-3-013 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá chatboty * správanie spotrebiteľa * nákup * rozdiely generačné * značky * lojálnosť zákazníkov * inovácie technologické * inteligencia umelá Anotácia Generácia Z ako budúca marketingová výzva. Príspevok sa venuje generácii Z na trhu v Českej republike. Výskum odhaľuje jej očakávania, správanie a preferencie pri kontakte s chatbotmi značiek. Zistenia prinášajú faktory, ktoré ovplyvňujú spokojnosť a lojalitu zákazníkov, ako je dostupnosť prenosu ľudských agentov, jasná diferenciácia interakcie robotov a bezproblémové procesy riešenia problémov. Dokument poskytne pochopenie toho, ako môže značka vybudovať silné vzťahy so zákazníkmi generácie Z prostredníctvom inovatívneho marketingového prístupu, ktorý využíva chatboty na komunikáciu so zákazníkmi. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 527.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1