- The Impact of Chatbots on the Buying Behaviors of Generation Z toward…
Počet záznamov: 1  

The Impact of Chatbots on the Buying Behaviors of Generation Z toward Brands

  1. Názov The Impact of Chatbots on the Buying Behaviors of Generation Z toward Brands
    Preklad názvuVplyv chatbotov na nákupné správanie generácie Z voči značkám
    Autorské údajeJulie Holendova, David Svoboda
    Autor Holendova Julie
    Spoluautori Svoboda David
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 27, č. 3 (2024), s. 201-214. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2024-3-013
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá chatboty * správanie spotrebiteľa * nákup * rozdiely generačné * značky * lojálnosť zákazníkov * inovácie technologické * inteligencia umelá
    AnotáciaGenerácia Z ako budúca marketingová výzva. Príspevok sa venuje generácii Z na trhu v Českej republike. Výskum odhaľuje jej očakávania, správanie a preferencie pri kontakte s chatbotmi značiek. Zistenia prinášajú faktory, ktoré ovplyvňujú spokojnosť a lojalitu zákazníkov, ako je dostupnosť prenosu ľudských agentov, jasná diferenciácia interakcie robotov a bezproblémové procesy riešenia problémov. Dokument poskytne pochopenie toho, ako môže značka vybudovať silné vzťahy so zákazníkmi generácie Z prostredníctvom inovatívneho marketingového prístupu, ktorý využíva chatboty na komunikáciu so zákazníkmi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF527.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.