Počet záznamov: 1
Global Digital Platforms: Research on Strategies and Success Factors
Názov Global Digital Platforms: Research on Strategies and Success Factors Preklad názvu Globálne digitálne platformy: Výskum stratégií a faktorov úspechu Autorské údaje Yuliia Yehorova Autor Yehorova Yuliia EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. Special Issue (2024), s. 311-319. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081 Poznámky 09103-03-V01-00042. - VEGA 1/0392/23 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá platformy digitálne * distribúcia * tovar * služby Anotácia Globálna výmena tovarov a služieb sa čoraz viac presúva online a na digitálne platformy. Tento článok sa zameriava na analýzu popredných digitálnych platforiem ako „nového fenoménu“, ktorý sa v poslednom desaťročí stáva čoraz významnejším. Hlavným cieľom je určiť ich stratégiu a faktory úspechu. Použili sa metódy analýzy, syntézy, porovnávania, matematické a štatistické metódy. Zistilo sa, že úspech vybraných spoločností je založený na kombinácii vynikajúcich zručností v špecifických digitálnych technológiách, využívajúcich sieťové efekty a marketingové stratégie, ktoré zvyšujú ich konkurenčnú výhodu na trhoch. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 0305550-020, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: Special Issue
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 747.8 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1