Počet záznamov: 1  

Etnocentrizmus a jeho úloha v spotrebiteľskom správaní generácie Z na Slovensku

  1. Názov Etnocentrizmus a jeho úloha v spotrebiteľskom správaní generácie Z na Slovensku
    Autorské údajeMarián Čvirik, recenzenti: Pavol Kita, Kristína Korytinová
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Kita Pavol (Recenzent)
    Korytinová Kristína (Recenzent) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2024. - 77 s. [4,84 AH]
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-225-5148-9
    PoznámkyMonografia je zároveň habilitačnou prácou. - I-24-105-00
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá etnocentrizmus spotrebiteľský * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * generácie * meranie * Slovensko
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra929559, 929560
    Archív EPCE24 00385-001, originál dokumentu

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    929559SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    929560SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    Etnocentrizmus a jeho úloha v spotrebiteľskom správaní generácie Z na Slovensku

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.