- The Impact of the COVID-19 Pandemic on Education in V4 Countries
Počet záznamov: 1  

The Impact of the COVID-19 Pandemic on Education in V4 Countries

  1. Názov The Impact of the COVID-19 Pandemic on Education in V4 Countries
    Súbežný názovVplyv pandémie COVID-19 na vzdelávanie v krajinách V4
    Autorské údajeMartin Bosák, Jaroslav Dugas, Erik Boltun
    Autor Bosák Martin EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF
    Spoluautori Dugas Jaroslav EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF
    Boltun Erik EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Zdrojový dokument "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. Pp. 138-143. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Szaryszová Petra ; Barkóciová Miroslava ; Karamanová Karin ; Gavurová Beáta ; Černota Pavel ; "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" The International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5176-2
    PoznámkyVEGA 1/0713/24. - KEGA 035EU-4/2022
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá vzdelávanie * inštitúcie vzdelávacie * vzdelávanie elektronické * technológie komunikačné * pandémia * koronavírus * žiaci * gramotnosť * Vyšehradská štvorka * OECD
    AnotáciaCelosvetová pandémia COVID-19 v rokoch 2020-2022 ovplyvnila život na celom svete po zdravotnej a spoločenskej stránke. Počas tohto obdobia vzdelávacie inštitúcie boli čiastočne alebo úplne zatvorené a mnohé z nich prešli na online vzdelávanie. V rámci vzdelávania v súvislosti s pandémiou boli prijaté opatrenia, na základe ktorých žiaci a študenti boli vyučovaní z domu, pričom sa vo zvýšenej miere začali využívať moderné technológie. Manažovanie pandémie v jednotlivých štátoch bolo rôzne a rôzne boli aj výsledky. Štúdia OECD PISA zisťuje funkčnú gramotnosť žiakov v posledných rokoch povinnej školskej dochádzky a jej výsledky mnohé napovedajú. Výsledky štúdie PISA z roku 2022 v pohľadu krajín V4, kde Slovensko zaostáva vo všetkých parametroch.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00407-027, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené418.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.