Počet záznamov: 1
Pros and Cons of AI Usage in Early-Stage Education
Názov Pros and Cons of AI Usage in Early-Stage Education Preklad názvu Výhody a nevýhody používania AI v počiatočnej fáze vzdelávania Autorské údaje Mária Dolná Autor Dolná Mária EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Zdrojový dokument Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) : Reviewed Proceedings of Posts from a 26. International Scientific Conference : November 20th - 22th, 2024, PHF EU, Košice. Pp. 40-49. - Košice : KKM PHF, 2024 / Jakub Vincent ; Staňková Hana ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5213-4 Poznámky KEGA 035EU-4/2022 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá inteligencia umelá * vzdelávanie * školy materské * technológie nové Anotácia Umelá inteligencia (AI) transformuje vzdelávanie v ranom detstve pomocou nástrojov, ako sú inteligentní asistenti a interaktívne hry. získavanie skúseností. Očakáva sa, že trh s umelou inteligenciou vo vzdelávaní vzrastie zo 4 miliárd USD v roku 2022 na 30 miliárd USD do roku 2032, čo bude odrážať jej rastúce prijatie. Umelá inteligencia podporuje personalizované vzdelávanie a inkluzívnosť a podporuje deti s rôznymi potrebami. Je však potrebné riešiť problémy, ako je nadmerné spoliehanie sa na technológiu, zdravotné problémy, digitálne nerovnosti a riziká obsahu. Vyvážený prístup integrujúci umelú inteligenciu s tradičnými metódami a zabezpečenie spravodlivého prístupu maximalizuje jej potenciál obohatiť rané vzdelávanie a pripraviť študentov pripravených na budúcnosť. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00630-007, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 406.5 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1