Počet záznamov: 1
Exploring Digital Marketing Trends: Unveiling Clickthrough Rates
Názov Exploring Digital Marketing Trends: Unveiling Clickthrough Rates Preklad názvu Skúmanie trendov digitálneho marketingu: odhalenie miery prekliknutia Autorské údaje Simona Balaščáková, Dominika Popovičová, Renáta Ševčíková Autor Balaščáková Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Popovičová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Proceedings of 11th International Scientific Conference of Doctoral Students : Košice, Slovakia, 30th May 2024. Pp. 56-61. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2024 / Korba Peter ; Daneshjo Naqibullah ; International Scientific Conference of Doctoral Students 11.. ISBN 978-80-553-3842-2 Poznámky VEGA 1/0064/23. - VEGA 1/0392/23. - KEGA 030EU-4/2022 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing elektronický * reklama * optimalizácia Anotácia Primárne zameranie tejto štúdie sa točí okolo oblastí SEO a PPC reklamy, s výrazným dôrazom na mieru prekliknutia, najmä v rámci organických a platených výsledkov vyhľadávania Google. Na začiatku sa práca ponorí do objasňovania základných pojmov, ktoré sú kľúčové pre pochopenie týchto domén, najmä v oblasti SEO, PPC a miery prekliknutia. Hlavným cieľom tohto výskumu je objasniť rôzne trendy prevládajúce v digitálnom prostredí a postaviť vedľa seba miery prekliknutia týkajúce sa výsledkov organického vyhľadávania. Využitím porovnávacej metodológie dokument skúma priemerné miery prekliknutia pochádzajúce z viacerých predajní, aby poskytol prehľad o týchto trendoch a ich dôsledkoch. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00461-006, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 548 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1