- Reklama a propagácia
Počet záznamov: 1  

Reklama a propagácia

  1. Názov Reklama a propagácia
    Autorské údajeJán Mintál
    Autor Mintál Ján
    Zdrojový dokument Práce a Mzdy : bez chýb, pokút a penále. Roč. 20, č. 5-6 (2025), s. 71-73. - Žilina : Poradca, 2025. ISSN 1337-060X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá reklama * propagácia * marketing
    AnotáciaPojem reklamy má viacero definícií, ktorých spoločnou teóriou je využitie reklamy ako procesu šírenia informácií s cieľom zaujať prijímateľa produktu. Najvšeobecnejšia definícia vymedzuje reklamu ako cieľavedomé komunikačné pôsobenie zamerané na určitú cieľovú skupinu, ktorej úlohou je pomáhať pri utváraní postojov, názorov a zvyklostí, vedúcich k žiaducim činnostiam. Základným a samozrejmým cieľom reklamy je upútať príjemcu dostatočne na to, aby si kúpil propagovaný produkt.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2025: 5-6

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené508.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.