Počet záznamov: 1
Reklama a propagácia
Názov Reklama a propagácia Autorské údaje Ján Mintál Autor Mintál Ján Zdrojový dokument Práce a Mzdy : bez chýb, pokút a penále. Roč. 20, č. 5-6 (2025), s. 71-73. - Žilina : Poradca, 2025. ISSN 1337-060X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá reklama * propagácia * marketing Anotácia Pojem reklamy má viacero definícií, ktorých spoločnou teóriou je využitie reklamy ako procesu šírenia informácií s cieľom zaujať prijímateľa produktu. Najvšeobecnejšia definícia vymedzuje reklamu ako cieľavedomé komunikačné pôsobenie zamerané na určitú cieľovú skupinu, ktorej úlohou je pomáhať pri utváraní postojov, názorov a zvyklostí, vedúcich k žiaducim činnostiam. Základným a samozrejmým cieľom reklamy je upútať príjemcu dostatočne na to, aby si kúpil propagovaný produkt. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2025: 5-6
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 508.3 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1