Počet záznamov: 1
Application of Digital Marketing in the Capital Market Based on the Theories of Consumer Behavior and Technology Adoption
Názov Application of Digital Marketing in the Capital Market Based on the Theories of Consumer Behavior and Technology Adoption Preklad názvu Aplikácia digitálneho marketingu na kapitálovom trhu na základe teórií spotrebiteľského správania a osvojenia technológií Autorské údaje Zulki Zulkifli Noor Autor Noor Zulki Zulkifli Zdrojový dokument Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 207, no. 1-2 (2024), pp. 29-33. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2024. ISSN 1728-6239 DOI 10.21003/ea.V207-04 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Heslá digitalizácia * transformácia * marketing * spotrebitelia * technológia Anotácia Digitalizácia je významným faktorom v transformácii tradičných obchodných štruktúr. Cieľom tohto výskumu je vyhodnotiť vplyv digitálneho marketingu a schopností snímania trhu na výkonnosť spoločností v Indonézii. V tomto výskume bol poskytnutý koncepčný rámec založený na hlavných premenných digitálneho marketingu s cieľom vysvetliť implementáciu digitálneho marketingu na kapitálovom trhu pre maklérskych spoločností v Indonézii a faktory ovplyvňujúce jeho skepticizmus. V tejto súvislosti bola vykonaná terénna štúdia prostredníctvom dotazníkov na vzorke 377 generálnych riaditeľov a viceprezidentov maklérskych spoločností. Na určenie spoľahlivosti dotazníka bol použitý Cronbachov alfa koeficient, ktorého hodnoty boli vyššie ako 0,7, čo naznačuje, že dotazník má dobrú spoľahlivosť. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.5 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1