Počet záznamov: 1
Identification of Consumers Willing to Buy Green Products – A case Study in the Czech Republic
Názov Identification of Consumers Willing to Buy Green Products – A case Study in the Czech Republic Preklad názvu Identifikácia ochoty spotrebiteľov nakupovať zeleného produkty - prípadová štúdia z ČR Autorské údaje Michaela Jánská, Marta Zambochova, Bára Fialová Autor Jánská Michaela Spoluautori Zambochova Marta Fialová Bára Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : [vědecký časopis]. Roč. 28, č. 1 (2025), s. 208-220. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2025. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2025-1-013 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá myslenie ekologické * správanie spotrebiteľa * javy ekonomické * javy sociálne * rozhodovanie nákupné * marketing environmentálny Anotácia Výskum sa zameral na analýzu postojov ľudí k životnému prostrediu a nákupu ekologických produktov. Na dosiahnutie výskumného cieľa boli stanovené dve výskumné otázky: kto je typický spotrebiteľ, ochotný nakupovať ekologické produkty a aké sú vplyvy vybraných faktorov (sociálnych a ekonomických) na nákupné správanie? Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2025: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 772.1 KB verejne dostupné 
článok
Počet záznamov: 1