- Identification of Consumers Willing to Buy Green Products – A case St…
Počet záznamov: 1  

Identification of Consumers Willing to Buy Green Products – A case Study in the Czech Republic

  1. Názov Identification of Consumers Willing to Buy Green Products – A case Study in the Czech Republic
    Preklad názvuIdentifikácia ochoty spotrebiteľov nakupovať zeleného produkty - prípadová štúdia z ČR
    Autorské údajeMichaela Jánská, Marta Zambochova, Bára Fialová
    Autor Jánská Michaela
    Spoluautori Zambochova Marta
    Fialová Bára
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : [vědecký časopis]. Roč. 28, č. 1 (2025), s. 208-220. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2025. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2025-1-013
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá myslenie ekologické * správanie spotrebiteľa * javy ekonomické * javy sociálne * rozhodovanie nákupné * marketing environmentálny
    AnotáciaVýskum sa zameral na analýzu postojov ľudí k životnému prostrediu a nákupu ekologických produktov. Na dosiahnutie výskumného cieľa boli stanovené dve výskumné otázky: kto je typický spotrebiteľ, ochotný nakupovať ekologické produkty a aké sú vplyvy vybraných faktorov (sociálnych a ekonomických) na nákupné správanie?
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2025: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF772.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.