- Codes of Ethics as a Marketing Communication Tool: The Impact of Co…
Počet záznamov: 1  

Codes of Ethics as a Marketing Communication Tool: The Impact of Codes of Ethics on the Behaviour and Appearance of Employees

  1. Názov Codes of Ethics as a Marketing Communication Tool: The Impact of Codes of Ethics on the Behaviour and Appearance of Employees
    Preklad názvuEtické kódexy ako nástroj marketingovej komunikácie: Vplyv etických kódexov na správanie a vzhľad zamestnancov
    Autorské údajeJana Kozáková, Radovan Savov, Tamás Darázs
    Autor Kozáková Jana
    Spoluautori Savov Radovan
    Darázs Tamás
    Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 15, no. 1 (2024), s. 64-77. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2024. ISSN 2730-051X
    DOI 10.34135/communicationtoday.2024.Vol.15.No.1.5
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá kódexy etické * komunikácia * zdroje ľudské * správanie * zamestnanci
    AnotáciaEtické kódexy sú kľúčové pri komunikácii a budovaní hodnôt organizácií a ich zamestnancov. Táto výskumná štúdia sa zameriava na skúmanie rôznych aspektov etického správania a vplyvu etických obmedzení na výkon zamestnancov v organizáciách. V kontexte rastúceho významu obchodnej etiky a riadenia ľudských zdrojov táto štúdia štatisticky identifikuje rozdiely medzi organizáciami na základe ich etických charakteristík a stratégií. Zistilo sa, že integrácia etiky do firemnej stratégie má vplyv na prípustné správanie a vzhľad zamestnancov, pričom minulé etické škandály viedli k prísnejším opatreniam. Okrem toho dĺžka a aktualizácia etického kódexu ovplyvňujú kontrolu nad určitými aspektmi správania zamestnancov. Tieto výsledky zdôrazňujú dôležitosť etických kódexov ako nástrojov na komunikáciu, ako aj na riadenie etiky a správania zamestnancov. Zdôrazňujú tiež úlohu nadnárodných spoločností pri šírení týchto praktík a ich vplyv na menších hráčov na trhu, ako aj dôležitosť riadenia obmedzení na pracovisku. Záverom možno povedať, že táto štúdia prispieva k hlbšiemu pochopeniu etických praktík a ich významu v rámci organizácií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF417.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.