- Spezifika des online-marketings in der heilpraktikerpraxis
Počet záznamov: 1  

Spezifika des online-marketings in der heilpraktikerpraxis

  1. Názov Spezifika des online-marketings in der heilpraktikerpraxis
    Preklad názvuŠpecifiká online marketingu v praxi alternatívnej medicíny
    Autorské údajeManfred Renner, Patrick Gühring, Peter Markovič
    Autor Renner Manfred EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Gühring Patrick EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. S. 120-147. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025 / Hajduová Zuzana ; Markovič Peter ; Hampel Katarzyna ; Bobenič Hintošová Aneta ; Beug Benjamin. ISBN 978-80-225-5227-1
    PoznámkyVEGA 1/0109/24
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing elektronický * podnikanie * medicína * konkurencia * pacienti
    AnotáciaCieľom tohto článku je demonštrovať špecifiká online marketingu na základe objasnenia východiskovej situácie naturopatickej praxe s prihliadnutím na právnu úpravu so zameraním na definovanie vhodných nástrojov a možností kvalitatívneho hodnotenia efektívnosti. Návrh výskumu je založený na kvalitatívnom prístupe s využitím analýzy a pozorovania dokumentov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE25 00182-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené676.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.