- Innovation Marketing and Strategic Marketing
Počet záznamov: 1  

Innovation Marketing and Strategic Marketing

  1. Názov Innovation Marketing and Strategic Marketing
    Autorské údajeNaqibullah Daneshjo, Renáta Ševčíková, Dominika Popovičová, Filip Žiak
    Autor Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Popovičová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Žiak Filip EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Innovations : International Scientific Journal. Vol. 13, no. 2 (2025), pp. 37-39. - Sofia : Scientific Technical Union of Mechanical Engineering. ISSN 2603-3771
    PoznámkyVEGA 1/0064/23
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaBulharsko
    Heslá marketing * marketing strategický * inovácia * konkurencieschopnosť * zmeny technologické * plánovanie
    AnotáciaTento článok skúma úlohu inovatívneho a strategického marketingu pri zvyšovaní konkurencieschopnosti podnikov v prostredí rýchlych technologických zmien. Osobitná pozornosť sa venuje strategickému prístupu k marketingovému plánovaniu, ktorý zahŕňa dôkladnú analýzu potrieb spotrebiteľov a trhových predpokladov. Článok zdôrazňuje potrebu neustáleho prispôsobovania produktových portfólií meniacim sa trhovým podmienkam a rastúcej fragmentácii zákazníckych segmentov.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE25 00308-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF773.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.