Počet záznamov: 1
Innovation Marketing and Strategic Marketing
Názov Innovation Marketing and Strategic Marketing Autorské údaje Naqibullah Daneshjo, Renáta Ševčíková, Dominika Popovičová, Filip Žiak Autor Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Popovičová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Žiak Filip EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Innovations : International Scientific Journal. Vol. 13, no. 2 (2025), pp. 37-39. - Sofia : Scientific Technical Union of Mechanical Engineering. ISSN 2603-3771 Poznámky VEGA 1/0064/23 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Bulharsko Heslá marketing * marketing strategický * inovácia * konkurencieschopnosť * zmeny technologické * plánovanie Anotácia Tento článok skúma úlohu inovatívneho a strategického marketingu pri zvyšovaní konkurencieschopnosti podnikov v prostredí rýchlych technologických zmien. Osobitná pozornosť sa venuje strategickému prístupu k marketingovému plánovaniu, ktorý zahŕňa dôkladnú analýzu potrieb spotrebiteľov a trhových predpokladov. Článok zdôrazňuje potrebu neustáleho prispôsobovania produktových portfólií meniacim sa trhovým podmienkam a rastúcej fragmentácii zákazníckych segmentov. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E25 00308-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 773.9 KB verejne dostupné 
článok
Počet záznamov: 1