Počet záznamov: 1
Basic marketing
Názov Basic marketing : a managerial approach Autorské údaje Jerome E. MacCarthy, William D. Perreault Autor McCarthy Jerome E. Spoluautori Perreault William D. Vydavateľské údaje Homewood : Irwin , 1987. - 749 s. Vydanie 9. ed. ISBN 0-256-03649-7 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * manažment * riadenie podnikové * podnik * trh * rozhodovanie podnikové * plánovanie výroby * obchod * tvorba cien * plánovanie podnikové * trh medzinárodný * spotrebitelia Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 2, prezenčne 0 Signatúra 671899, 671900
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 671899 SEK Sklad knižničného fondu voľný 671900 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1