Počet záznamov: 1  

I manažerské ideje potřebují marketing

  1. Názov I manažerské ideje potřebují marketing
    Autorské údajeLeo Vodáček
    Autor Vodáček Leo
    Zdrojový dokumentModerní řízení. Č. 10 (1993), s. 4-7
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * marketing * teória riadenia * Porter, M. * Peters, T.J. * Mintzberg, H.
    AnotáciaAnalýza príčin popularity niektorých autorov moderného manažmentu ukazuje, že hybnou silou ich úspechu nemusí byť len originalita ich myšlienok, ale aj schopnosť vedieť predávať svoje názory. Pritom nie je podstatné či sú dielom vlastným alebo cudzím. Podstata umenia predávať myšlienky podľa Američanov Michaela Portera, Thomasa J. Petersa a Kanaďana Henri Mintzberga.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.