Počet záznamov: 1  

Úloha marketingu v rozvoji podnikateľských subjektov

  1. Názov Úloha marketingu v rozvoji podnikateľských subjektov
    Autorské údajeM. Matušovič
    Autor Matušovič M.
    Zdrojový dokumentInformačný bulletin výrobného družstevníctva. Roč. 3, č. 10 (1993), s. 1-11
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá rozhodovanie podnikové * podnik * podnikatelia * riadenie podnikové * stratégia marketingová
    AnotáciaVýchodiskový stav. Rozhodovanie o investíciách. Stratégia rozvoja podnikateľského subjektu. Význam procesu rozhodovania v oblasti moderného riadenia. Analýza rozhodovacieho procesu. Jednotlivé fázy rozhodovacieho procesu. Marketingová stratégia podniku - rozhodujúci zdroj informácií.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.