Počet záznamov: 1  

Podnikový marketing v podmienkach trhového hospodárstva.

  1. Názov Podnikový marketing v podmienkach trhového hospodárstva.
    Autorské údajeDagmar Pinková
    Autor Pinková Dagmar
    Zdrojový dokumentPodniková organizace. Roč. 44, č. 10 (1990), s. 439-442
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá marketing * odbyt * hospodárstvo podnikové * hospodárstvo trhové * stratégia podniková * prieskum trhu * zákazníci * motivácia
    AnotáciaVýznam odbytu ako základného predpokladu existencie podniku a úspešnej realizácie jeho cieľov. Marketing - odbytová, podnikovo-politická koncepcia zameraná na trh. Podmienky úspešnej realizácie marketingových stratégií. Model marketingového systému. Prieskum trhu. Analýza správania sa zákazníkov. Poznanie motivácie potenciálneho kupca.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.