Počet záznamov: 1
Zákazník budoucnosti. Posun v pojetí hodnot.
Názov Zákazník budoucnosti. Posun v pojetí hodnot. Autorské údaje I. Bureš Autor Bureš I. Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Č. 10 (1991), s. 17-20. Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania [CS] Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá zákazníci * dopyt * spoločnosť postindustriálna * spotreba individuálna * štýl životný Anotácia Nástup informačného veku a drobenie masových trhov industriálnej spoločnosti. V postindustriálnej spoločnosti neurčuje životný štýl spotreba, ale hierarchia hodnôt. Štúdia Stanfordského výskumného inštitútu VALS (Values and Lifestyles) rozdeľuje predstaviteľov dopytu budúcnosti do 4 skupín podľa hnacej sily dopytu: dopyt poháňaný spotrebou, vonkajšími signálmi, vnútornými hodnotami a integrovane poháňaným dopytom. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1