Počet záznamov: 1  

Co dělat, když zákazník neplatí.

  1. Názov Co dělat, když zákazník neplatí.
    Zdrojový dokumentModerní řízení. Roč. 27, č. 3 (1992), s. 49-50.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku
    Heslá insolventnosť * pohľadávky * zákazníci * veritelia * dlhy
    AnotáciaMnoženie prípadov neschopnosti zákazníka včas platiť za dodané výrobky. Tri hlavné kroky, ktoré vytvárajú šance, že veriteľ obdrží svoje peniaze: potvrdenie splatného dlhu; zlepšenie vlastnej pozície voči dlžníkovi a právne vymáhanie pohľadávky.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.