Počet záznamov: 1
Ein Ansatz zur Operationalisierung des Konstrukts "Image" für die Marktforschung.
Názov Ein Ansatz zur Operationalisierung des Konstrukts "Image" für die Marktforschung. Preklad názvu Prístup k operacionalizácii konštruktu "image" pre výskum trhu. Autorské údaje T. Meier, K. Hagedorn Autor Meier T. Spoluautori Hagedorn K. Zdrojový dokument Agrarwirtschaft. Roč. 42, č. 3 (1993), s. 147-153 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá imidž * výskum trhu * výrobky poľnohospodárske * spotrebitelia * správanie * psychológia * marketing * psychológia trhu Anotácia Význam pojmu imidž pre výskum poľnohospodárskeho trhu. Porovnanie imidžu a postoja a obsahový rozdiel medzi nimi. Súvislosť medzi konštrukciou imidžu a kognitívnou psychológiou. Ľudia ako informačne spracované systémy. Význam psychologicky orientovaného imidžu pre marketing. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1