Počet záznamov: 1  

Nová abeceda marketingu

  1. Názov Nová abeceda marketingu
    Autorské údajeR. Hölcz
    Autor Hölcz Róbert
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 3, č. 3 (1993), s. 10.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * zákazníci * trh * stratégia podniková * manažment * firmy * kultúra podniková
    AnotáciaNový prístup k aplikácii marketingových činností. Postavenie zákazníka na trhu. Hľadanie hodnotového vzťahu - súčasť podnikovej stratégie. Hodnota zákazníka. Firemný manažment. S novým prístupom súvisí aj podniková kultúra.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.