Počet záznamov: 1
Podnikání v krizi? Strategie marketingu. Politika nového výrobku
Názov Podnikání v krizi? Strategie marketingu. Politika nového výrobku Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Roč. 4, č. 21-22 (1994), s. 6-9 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá situácia hospodárska * škály * stratégia marketingová * výrobky nové * prieskum trhu * vývoj výrobku Anotácia Hodnotenie hospodárskej situácie. Signály, ktoré môžu ohlasovať zlomy trendov. Včasné rozpoznanie šance a rizika. Rozhodujúce úlohy vo výskume a vývoji výrobkov, ktoré sú zvlášť dôležité a rozhodujúce pre úspech. Formulácia 13 etáp typického vývoja nového výrobku. Vliv vývojových etáp na neskorší úspech nového výrobku. Hodnotenie profesionality činností pri výskume a vývoji v podniku na základe desaťstupňovej škály. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1