Počet záznamov: 1  

Podnikání v krizi? Strategie marketingu. Politika nového výrobku

  1. Názov Podnikání v krizi? Strategie marketingu. Politika nového výrobku
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 4, č. 21-22 (1994), s. 6-9
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá situácia hospodárska * škály * stratégia marketingová * výrobky nové * prieskum trhu * vývoj výrobku
    AnotáciaHodnotenie hospodárskej situácie. Signály, ktoré môžu ohlasovať zlomy trendov. Včasné rozpoznanie šance a rizika. Rozhodujúce úlohy vo výskume a vývoji výrobkov, ktoré sú zvlášť dôležité a rozhodujúce pre úspech. Formulácia 13 etáp typického vývoja nového výrobku. Vliv vývojových etáp na neskorší úspech nového výrobku. Hodnotenie profesionality činností pri výskume a vývoji v podniku na základe desaťstupňovej škály.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.