Počet záznamov: 1  

Cílení venkovní reklamy

  1. Názov Cílení venkovní reklamy
    Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 1 (1998), s. 63. - Praha : Strategie Praha, 1998. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * médiá * komunikácia marketingová * prostriedky reklamné
    AnotáciaZákladná charakteristika nosiča vonkajšej reklamy. Cielený výber reklamných plôch. Využitie billboardov s charakteristikou nosiča (tzv. rodným listom) ako jedna zo spôsobov oslovenia vymedzenej skupiny čitateľov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-2


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.