Počet záznamov: 1
Cena ako vražedný nástroj v boji s konkurenciou
Názov Cena ako vražedný nástroj v boji s konkurenciou Autorské údaje Milena Rážová Autor Rážová Milena Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 7 (júl 1998), s. 17. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá konkurencia * ceny * nástroje marketingové * ceny trhové * ceny konkurenčné * cyklus výrobku životný * tvorba cien * výhody konkurenčné Anotácia Konkurencia na trhu. Ovládnutie konkurencie prostredníctvom tzv. cenovej vojny. Získavanie konkurenčných výhod. Pojem životný cyklus výrobku. Tvorba cien. Cenové triky v boji s konkurenciou. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 7-12
článok
Počet záznamov: 1