Počet záznamov: 1  

Cena ako vražedný nástroj v boji s konkurenciou

  1. Názov Cena ako vražedný nástroj v boji s konkurenciou
    Autorské údajeMilena Rážová
    Autor Rážová Milena
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 7 (júl 1998), s. 17. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá konkurencia * ceny * nástroje marketingové * ceny trhové * ceny konkurenčné * cyklus výrobku životný * tvorba cien * výhody konkurenčné
    AnotáciaKonkurencia na trhu. Ovládnutie konkurencie prostredníctvom tzv. cenovej vojny. Získavanie konkurenčných výhod. Pojem životný cyklus výrobku. Tvorba cien. Cenové triky v boji s konkurenciou.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.