Počet záznamov: 1
Značky a psychologie
Názov Značky a psychologie Autorské údaje Jitka Vysekalová Autor Vysekalová Jitka Zdrojový dokument Obchodník : měsíčník Hospodářských novin pro prodej a distribuci zboží. Roč. 6, č. 11 (Listopad 1998), s. 14. ISSN 1210-6178 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo Heslá značky výrobné * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * psychológia * psychológia predaja * výrobky značkové * imidž * výskum trhu * ceny * kvalita výrobkov Anotácia Schematická definícia značky. Kvalitatívna a psychologická analýza značky. Značka v očiach spotrebiteľov - vysoká kvalita, vysoké ceny. Faktory ovplyvňujúce "cenové vedomie" spotrebiteľa a rozhodovanie o kúpe. Analýza značky pre jej úspešný rozvoj. Zisťovanie pôsobnosti značky na ľudskú psychiku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-12
článok
Počet záznamov: 1