Počet záznamov: 1  

Marketingový manažment bankovej pobočky

  1. Názov Marketingový manažment bankovej pobočky . I. časť
    Preklad názvuMarketing management at branch offices of banks
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 7, č. 6 (Jún 1999), s. 11-13. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1999. ISSN 1335-0900
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * banky * pobočky bankové * Slovensko
    AnotáciaAplikácia marketingového manažmentu v slovenských bankách. Cieľom marketingu je, aby banka dosiahla zisk - aby predávala rentabilne. Vytvorenie imidžu banky. Realizácia participatívneho manažmentu v bankách (spoločné rozhodovanie manažéra a jeho spolupracovníkov). Marketing pobočky. Pokračovanie v č. 7/99.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky1999: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.