Počet záznamov: 1
Veltrhy mají budoucnost v komunikačním mixu
Názov Veltrhy mají budoucnost v komunikačním mixu Preklad názvu Fairs have their future in communication mix Autorské údaje Václav Svoboda Autor Svoboda Václav Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 10, č. 3 (1999), s. 4-5. - Praha : Česká marketingová společnost, 1999. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti Heslá veľtrhy * komunikácia marketingová * imidž Anotácia Vývojové trendy veľtrhov s ohľadom na ich účinnosť v komunikačnom mixe. Veľtrhy sa presadzujú v business-to-business - v obchode medzi podnikmi. Nástroje komunikačného mixu. Postavenie a efektívnosť veľtrhov Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-4
článok
Počet záznamov: 1