Počet záznamov: 1  

Teoretické východiská hodnotenia spokojnosti zákazníka

  1. Názov Teoretické východiská hodnotenia spokojnosti zákazníka
    Preklad názvuTheoretical basis of valuating customer satisfaction
    Autorské údajeAlexander Mateides, Ľudmila Chmelíková
    Autor Mateides Alexander
    Spoluautori Chmelíková Ľudmila
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 1, č. 2 (2000), s. 148-155. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 1335-7069
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá zákazníci * motivácia * správanie spotrebiteľa * psychológia predaja * psychológia trhu * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaDlhodobé zanedbávanie problematiky spokojnosti zákazníka v marketingovej teórii. Význam tejto problematiky. Vymedzenie pojmu spokojnosť zákazníka. Ovplyvňovanie spokojnosti zákazníka. Hodnotenie spokojnosti zákazníka - objektívne a subjektívne postupy hodnotenia. Hodnoteniu spokojnosti zákazníka sa začína venovať zvýšená pozornosť po celom svete.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.