Počet záznamov: 1
Teoretické východiská hodnotenia spokojnosti zákazníka
Názov Teoretické východiská hodnotenia spokojnosti zákazníka Preklad názvu Theoretical basis of valuating customer satisfaction Autorské údaje Alexander Mateides, Ľudmila Chmelíková Autor Mateides Alexander Spoluautori Chmelíková Ľudmila Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 1, č. 2 (2000), s. 148-155. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 1335-7069 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá zákazníci * motivácia * správanie spotrebiteľa * psychológia predaja * psychológia trhu * spokojnosť zákazníkov Anotácia Dlhodobé zanedbávanie problematiky spokojnosti zákazníka v marketingovej teórii. Význam tejto problematiky. Vymedzenie pojmu spokojnosť zákazníka. Ovplyvňovanie spokojnosti zákazníka. Hodnotenie spokojnosti zákazníka - objektívne a subjektívne postupy hodnotenia. Hodnoteniu spokojnosti zákazníka sa začína venovať zvýšená pozornosť po celom svete. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-2
článok
Počet záznamov: 1