Počet záznamov: 1
[Firemný imidž]
Názov [Firemný imidž] Autorské údaje Ferdinand Daňo Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 30, č. 4 (2001), s. 537-538. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2001. ISSN 0323-262X Recenz.dok. Firemný imidž / Viera Čihovská - Eva Hanuláková - Júlia Lipianska. - Bratislava : Eurounion, 2001 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá kultúra podniková * imidž * dizajn * identita podniková * komunikácia * recenzie Anotácia Recenzia na publikáciu Firemný imidž, ktorá vyšla v máji 2001 vo vydavateľstve Eurounion v Bratislave. Štruktúru publikácie tvorí šesť logicky na seba nadväzujúcich kapitol: Vymedzenie fenoménu imidž, firemný imidž, firemná kultúra, firemný dizajn a firemná komunikácia. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E01 00411-001, dokument vo fonde SEK Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 1-4
článok
Počet záznamov: 1