Počet záznamov: 1
Úloha corporate identity pre postavenie firmy na medzinárodnom trhu
Názov Úloha corporate identity pre postavenie firmy na medzinárodnom trhu Preklad názvu The Role of Corporate Identity for International Standing/Position of the Firm Autorské údaje Otília Zorkóciová Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 49, č. 6 (2001), s. 1063-1082. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá identita podniková * dizajn * podnik * imidž * komunikácia * správanie * kultúra podniková * prostredie podnikové * Slovensko * pojmy * teórie ekonomické Anotácia Vymedzenie pojmu Corporate Identity (CI) - podniková identita. Základné kategórie medzinárodných dimenzií CI: monolitická identita, delegovaná identita, identita značky. Tri základné prvky CI: Corporate Design, Corporate Communication, Corporate Behavior. Ďalšie prvky CI: Corporate Culture, Corporate Image, Corporate Network a Corporate Personality. Uplatňovanie CI v podmienkach slovenského podnikateľského prostredia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 4-6
článok
Počet záznamov: 1