Počet záznamov: 1  

Marketing území

  1. Názov Marketing území
    Preklad názvuMarketing of territory
    Autorské údajeVladimír Laššák, Jaroslav Ďaďo, Vlastimil Lalík
    Autor Laššák Vladimír
    Spoluautori Ďaďo Jaroslav
    Lalík Vlastimil
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 10, č. 2 (2002), s. 37-38. - Žilina : MASM, 2002
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing územia * marketing regionálny * prostredie krajinné * ponuka * regióny * plán marketingový * obce * plánovanie územné
    AnotáciaMiesto marketingu v regionálnom rozvoji. Dôležitou zložkou regionálneho marketingu je marketing územia - miesta. Územie ako predmet ponuky. Vymedzenie zákazníka. V marketingu územia je vhodnejší výraz cieľová skupina namiesto zákazník. Zameranie marketingových aktivít v rámci marketingu územia. Marketingový plán.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.