Počet záznamov: 1  

Význam městského marketingu v regionálním cestovním ruchu

  1. Názov Význam městského marketingu v regionálním cestovním ruchu
    Preklad názvuImportance of city/town marketing in regional tourism
    Autorské údajeJiří Urban
    Autor Urban Jiří
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 3 (2002), s. 16-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * mestá * Česko * produkty * ruch cestovný * ruch cestovný mestský * marketing regionálny * služby * zdroje finančné * regióny * turistika * zákazníci * potreby
    AnotáciaMestský marketing ako mladá disciplína v Českej republike. Význam mestského marketingu v regionálnom cestovnom ruchu. Imidž a produkt mesta sú súčasťou koncepcie marketingu miest a zdrojom financií. Vlastný produkt mesta. Postavenie zákazníkov, ktoré zodpovedá ako strategickým aktivitám firiem, tak mesta.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.