Počet záznamov: 1
Ke změně pojetí analýzy zákazníků jako východiska integrace marketingu, TQM, EMS, HSMS a logistiky v procesním managementu podniku
Názov Ke změně pojetí analýzy zákazníků jako východiska integrace marketingu, TQM, EMS, HSMS a logistiky v procesním managementu podniku Preklad názvu On the change in customer analysis as a basis for integration of marketing, TQM, EMS, HSMS an logistics in the procedure management of a company Autorské údaje Hana Lošťáková Autor Lošťáková Hana Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 3 (2002), s. 21-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá správanie spotrebiteľa * analýzy * marketing * nákup * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * riadenie kvality * stratégia marketingová * riadenie podnikové * manažment strategický * marketing strategický Anotácia Proces analýzy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov na priemyselnom trhu. Jednotlivé kroky postupu analýzy. Znalosť procesu nákupu a užitie produktov u zákazníkov je základným predpokladom pre zistenie, či doterajší spôsob uspokojovania ich potreby je v súlade s tým, ako by mali byť obsluhovaní. Spokojnosť zákazníkov závisí na ich pocitoch potešenia alebo sklamania vyplývajúcich z porovnania spotrebiteľského úžitku s úžitkom očakávaným. Východiská integrácie marketingu, TQM, EMS, HSMS a logistiky v procesnom manažmente podniku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-4
článok
Počet záznamov: 1