Počet záznamov: 1
Patrí 3 tisícročie marketingovej komunikácii?
Title Patrí 3 tisícročie marketingovej komunikácii? Author info Ján Vopálenský Author Vopálenský Ján Source document Marketing magazine. Č. 7 (2003), s. 4-5 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * efektívnosť * filozofia * psychológia * nástroje marketingové Annotation Ústrednou otázkou súčasnej marketingovej komunikácie je platnosť tradičných komunikačných konceptov, ústredným problémom sú spôsoby ako prekonať komunikačné bariéry, ústredným cieľom je nájsť efektívne komunikačné formáty, a napokon ústredným imperatívom je jej marketingová efektivita. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 7-12
článok
Počet záznamov: 1