Počet záznamov: 1  

"Rozměry" firemního vůdce 21. století

  1. Názov "Rozměry" firemního vůdce 21. století
    Autorské údajeJan Procházka
    Autor Procházka Jan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 9, č. 2 (2005), s. 46-48. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá riadenie podnikové * manažment * manažéri * tímy pracovné * vzdelávanie * kvalifikácia * firmy * trh * konkurencia * zákazníci
    AnotáciaPodnikateľský svet nového storočia a nové požiadavky na vedúcich manažérov.Vzťah ku zmene a k systematickému zdokonaľovaniu. Preberanie skúseností od starších pracovníkov firmy. Vzdelávacie inštitúcie a príprava manažérov nového storočia.Správne sebahodnotenie. Osobný vzťah k podniku a predávanie seba samého. Orientácia na trh v období "hyperkonkurencie".
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.